Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 października 2013

Wracam

Kochani <3 jednak sobie jakoś przypomniałam te pasy do tego konta , ale i tak zamierzam jakoś to pozmieniać te stare i zamierzam pisać nowe z jednego wielkiego powodu. Pamiętacie może jak miałam wielkie problemy z wyborem chłopaka jak nienawidzialam jednego ' pawla' no tak teraz jest moim chłopakiem , ale to nie jest ważne tak więc nie wiadomo kiedy pojawi się rozdział nowy na tym blogu ponieważ musze zakupić sobie nowa klawiaturę bo moja stara została zalana -_- Od razu przepraszam was za błędy w tym poście ale musialm go pisać na telefonie i potem jakoś dodawać i no nie wiem jak to wyglądać będzie ale pozniej będę wszystko naprawić i będzie gicior :) Tak więc nie wiem kiedy będzie nowy rozdział , ale obiecuje skończyć tego bloga ;) kocham was i dawajcie mi znać , że ktoś jeszcze tu czasem wchodzi :) czyli pod postacią komentarzy które będą mnie zresztą jak zawsze zachecaly do pracy :) Aaa i jeśli rozdżuały nie będą jakieś super :( dajcie mi proszę troszkę czasu dawno nie pisałam :( Przez te moje cholerne problemy w rl :(

8 komentarzy:

  1. ooooo nareszcie już niemogłam sie pogodzic z tym że przestałas pisac ale na szczęscie wruciłas dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeee już niemogłam sie doczekać . Kiedy nn???

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie wróciłaś kocham twój blog kiedy następny rozdział????????????

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam tutaj przed wami ja Rose Black tylko , że z nowym kontem . Do tego starego zapomniałam pasów :( mam nadzieję , że wciąż ktoś tu zagląda i moi starzy czytelnicy powrócą :) Zamierzam odnowić to opowiadane i lekko zmienić :) Jeszcze nie zaczęłam ale mam to w planach i jak zacznę nowego bloga o Alex to dam wam tu linka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://let-me-be-your-last-first-kisss.blogspot.co.uk/2014/06/bohaterowie.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie jeśli ktokolwiek jeszcze tutaj wchodzi i czyta te komentarze to zapraszam do mnie :)
    Jak widać założyłam nowe konto bo jakoś nie pamiętam pasów do tego , ale postaram je sobie przypomnieć.
    Teraz już nie piszę o one direction, jakoś mi się znudzili i pisze o polskich youtuberach których szczerze uwielbiam .
    http://cantlet-go.blogspot.co.uk/2015/06/bohaterowie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu ja :) Bardzo długo starałam się jakoś znaleźć hasło i wszystko do tego konta jednak to na nic i niestety jestem tak troszkę w kropce bo nic nie mogę zrobić. Bardzo chciałam odnowić to opowiadanie ponieważ to było moje pierwsze, które pisałam i nie wyszło jakoś najgorzej. Ze względu na to, że od dawna nie lubię już one direction opowiadanie zostanie zmienione na youtuberów, jednak nie tych polskich. Jeszcze nie wiem jakich dokładnie jednak na stówę ktoś z o2l lub magcon o ile ktoś z was zna. Ogólnie zapraszam was na moje konto na wattpad gdzie mam wiele opowiadań i to za jakiś czas o Alex również się pojawi i będzie ono nieco poprawione. :)
    Mój profil na wattpad to RoseBlack1995

    OdpowiedzUsuń